7 Mart 2012 Çarşamba

abi yarışma da nasıl sıralamada fırlıyorlar?

Biliyorsunuz ki Bilet bayisi ucuz ucak bileti yurt dışı yarışmasındayız.Ve bu siteyide o sebebden dolayı açtım.Ama anlamadıgım nokta google öyle bir güncelleme yapıyor ki aniden beni arkalara atıyor, gidiyorum geliyorum...Bu sefer sıralama kesinleşti gibi 2 gundur sıralamam aynı son çırpınışlarımı yapıyorum.Yine bir netice vermezse artık çalışmalarımı sonlandıracagım.Biletbayisi ucuz ucak bileti yurtdışı ekonomik yarışmasında bakalım nasıl bir sonuç alacagız.1 ay süre kaldı yarışmanın bitmesine. Sizde bana destek vermek istiyorsanız Biletbayisi ucuz ucak bileti yurtdışı ekonomik bu linki sitenizde herhangi bir yere koyun...:) ufak bir yardımda sizden bana olsun. İlginiz için teşekkür ederim, tüm yarışan arkadaşlara başarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder